sobota, 26 stycznia 2019

Do przodu

Staram się jak mogę, żeby z robótkami być trochę do przodu :). Trochę mnie pokusiły Dziewczyny i w tym roku to zapisana jestem na wiele zabaw. Aż się boję czy mnie to nie przerośnie ;)


Ten dżentelmen powstał na Walentynki jak widać :). Fajniutki jest :)


Poleci do Stolicy, mam tam taką Walentynkę o imieniu Iwonka :)


Powolutku powstają hafty na Wielkanoc




To takie fajne maleństwa. Myślałam,ze uda mi się jeden wieczorem wyszyć, ale chyba coś spowolniłam się, albo wieczór szybko ucieka. Niestety nie da rady....


A to jajeczko powstało chyba ze dwa lata temu, było za duże do bazy, którą miałam. W tym roku kupiłam sobie nożyczki z ząbkami i teraz powstanie  kartka ;)


W tygodniu zapisałam się na kolejny SAL, też na fb i musiałam dokupić trochę mulin i kanwę 
Zakupy zrobiłam oczywiście w HaftiX. Jak się okazało to już całkiem sporo mam mulin DMC. Musiałam zamówić tylko połowę z rozpiski :). Kanwę zakupiłam z metra , wzięłam kanwę 16 i mulinę DMC . 


Wczoraj jak tylko przyszło zamówienie zaczęłam :)


Także nie nudzę, jest co robić :)

Pozdrawiam :)













14 komentarzy:

  1. Prześliczne hafty, aż nie mogę się napatrzeć na zdjęcia.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Meniu sporo działasz i miło ogląda się Twoje prace i czyta o zapale do rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Fajniutkie" są te Twoje hafciki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na te przepiękne hafciki buzia sama się uśmiecha. Słonik uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy ten słonki :) Muszę poszukać wzoru na Pinterescie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest wzór z ostatniego numeru Igłą malowane :). Mogę wysłać na maila

      Usuń
  6. Bardzo fajne haftowane maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń