sobota, 5 stycznia 2019

Torba

Udało się :). Od dawna mi się marzyła taka torba :)


Taka to znaczy z haftem, albo robionym czymś na szydełku. Po prostu robionym z czymś moimi ręcami ;). 



Wzór to elementy pewnej metryczki z gazetki Igłą malowane :). Kolory sama sobie dobrałąm :)


Najgorsze było przyszyć toto,żeby się nie marszczyło i ładnie wyglądało. Jakoś się udało, przyszyte ręcznie :)


Nie wiem jak Wam kochani, ale mi bardzo się podoba, dlatego tak dużo zdjęć ;)


Po woli szykowałam się do zabawy na fb - SAL słoikowy. Dokupiłam tylko kilka mulin . Oczywiście w HaftiX


Zacznę już niedługo, może nawet dziś , może jutro... paluszki swędzą, a wszystko gotowe :)


Do następnego , pozdrawiam :)








15 komentarzy:

  1. Śliczna torba, aż żal jej na zakupy. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę 😉. Zobaczę jeszcze na co wykorzystam 😉. Dzięki ☺

      Usuń
  2. Pięknie wyszła Ci ta torba, możesz teraz dumnie paradować po ulicach:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna torba:-) Osobiście bardzo takie haftowane torby lubię i wbrew temu co można by pomyśleć wytrzymują bardzo długo.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa torba-super!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik, taki pierniczkowy;) Torba z nim prezentuje się rewelacyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba świetna! Też mam z własnymi haftami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi się taka marzyła ale szkoda mi jak używać 😉

      Usuń