niedziela, 20 stycznia 2019

Wycieczka i zakupy :)

Zachciało mi się ciut oderwać o rzeczywistości. Zdecydowałyśmy się z Siostrą zrobić wycieczkę do Stolicy do mojej Córki :)


Niestety ozdoby były wygaszone, bo żałoba narodowa i nawet po 19 nie zostały włączone...... trudno. Jakaś zabłąkana niebieska bombka się świeciła


Na starej Pradze klimacik nadal jest :)



A później zmierzałyśmy w kierunku Starego Miasta




Tak sobie szłyśmy i szłyśmy aż doszłyśmy do Empiku :). No i się zaczęło ;)








A wszystko za :)


Po spacerku ( solidnym) i zakupach ( owocnych) trzeba było zjeść i coś wypić ;)



I tak smakowicie zakończył się mój wypad :)





















8 komentarzy:

  1. Czyli to była wycieczka do warszawskiego empiku:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ☺ no nie z takim zamysłem ale tak wyszło. Ale co oczy widziały zostanie w pamięci ☺

      Usuń
  2. Przyjemne oderwanie się od codzienności :) A i łupy zacne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami jednak trzeba A łupy owszem, owszem 😉

      Usuń
  3. Jak wpadniesz jeszcze kiedyś zimą do Warszawy to polecam "Ogrody Światła" w parku Wilanowskim. Byłam w tym roku z rodzinką i było super.

    OdpowiedzUsuń