wtorek, 1 stycznia 2019

Styczeń i plany

I nastał nowy miesiąc, nowy rok..... i nowe plany ;)


U mnie pogoda paskudna, aż nie chciało się wstać z łóżka, brrrr pada i wieje....


I tak zakończył mi się koci kalendarz, ponieważ w zeszłym roku się zagapiłam i zaczęłam od lutego.

Widzę,ze Dziewczyny na blogach już robią plany. To ja trochę też :)

Zgłosiłam się do dwu zabaw :). SAL słoikowy


i zabawa " Niteczki w karteczki" . Kartki będą szyte na urodziny zgłoszonych Koleżanek. Obie zabawy są na fb, ale będę pokazywać co robię i tu ;)

Plany podobne do zeszłorocznych, większe, mniejsze




Wprawdzie ubył jeden kolos, ale przybył nowy. Przyniósł mi go Mikołaj pod choinkę ;)


Piękny kot.......ale nie wiem czy dam radę choćby zacząć w tym roku.....

Jest jeszcze obrus do skończenia. I tu naprawdę niewiele trzeba :)


Z nowym rokiem zaczęłam, a właściwie kilka dni przed,  K O L O S A. Dosłownie. Haft ma 302x151 krzyżyków i jak na razie to strasznie pikselowaty. Zapewne będzie kilka większych odpoczynków


Cały zestaw ma 46 kolorów i w tym kawałku są już wszystkie, a to zaledwie 3% krzyżyków



Musiałam zakupić większe pudełko, żeby wszystkiemu było dobrze


Od jutra wracam do pracy....... 3 miesiące szybko zleciały. Jakichś wielu prac nie poczyniłam , bo raczej trzeba było do zdrowia wracać. Jednak mój dzień wyglądał inaczej. Teraz trzeba wrócić do rzeczywistości i ze wszystkim zdążyć.......Ale kto jak nie my Kobiety ;)

Pozdrawiam Noworocznie :)













16 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego i hafciarskiego w nowym roku:)
    Bardzo się cieszę na nasze wspólne facebookowe zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też się cieszę ☺. Takie akcje bardzo łączą 😉

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego na Nowy rok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego na Nowy 2019 Rok, widzę u Ciebie sporo ciekawych zestawów, będę kibicowała w wyszywaniu kolosa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku i powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujące plany, życzę w takim razie w tym nowym roku jak najwięcej czasu na realizację;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń