piątek, 1 lutego 2019

Nowy haft na Nowy Rok - styczeń

Oj zleciał, zleciał,  sumie nie wiadomo kiedy ten styczeń. W tym roku biorę udział w wielu zabawach, i na blogu i na grupach fb. Fajnie się pobawić :). W grudniu po świętach zabrałam się za duuuuży obraz, który otrzymałam od Córki na prezent. jeszcze wtedy nie byłam zapisana na zabawy ;). Na początku stycznia  zauważyłam, że dziewczyny pokazują zabawę " Nowy haft na Nowy Rok". Zajrzałam do Kreatywnej  , dogadałam sprawę i się zapisałam. Pomyślałam, że to będzie niezła motywacja, bo już wtedy byłam pozgłaszana na zabawy. Wiem ,że ten duży haft będzie szedł wolno ;). Tu mój wpis przy  zapisie.
Trochę prace poszły do przodu :). O to chata, a raczej jej otoczenie. nawet wielka sosna się wyłania 


Choć nie wiem czemu nie przepadam za kolorem zielony, to jakoś mi się szyje tym kolorem w przeróżnych odcieniach :)

Słoiczki SAL-owe też do przodu. jest drugi :)


Słoiczki mają piękne soczyste kolory, które bardzo są potrzebne w te szare zimowe dni.

To tyle, mam nadzieję,że w lutym tez będę mogła pochwalić się postępami :)

Pozdrawiam :)




28 komentarzy:

  1. Chata juz ladnie sie zapowiada i pieknie przybywa! :) Sloiczki sa przeurocze i faktycznie w te zimowe dni moga poprawic humor! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kolos.-) uwielbiam takie kolory-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój hafcik pięknie się zieleni, a słoiczek bardzo fajny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapachniało wiosną :), super słoiczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo się u Ciebie dzieje, miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie kolorowo u Ciebie w hafcikach:) Kawałek ogrodu już widać a i słoiczek przeuroczy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za hafty... te duże i te małe...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta trawa jest taka soczysta i kwiecista, że chciałoby się na niej poleżeć. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft powstanie, a słoiczki są świetne😍pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się pięknie, bardzo precyzyjnie pozdrawiam i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj tak wspaniale nie jest , ale bardzo dziękuję, to motywuje :)

      Usuń