sobota, 2 lutego 2019

SAL - kalendarz wspomnień -I

Uffff...... udało się. Jest pierwszy słoiczek z zabawy organizowanej na fb przez Agnieszkę. Trochę bałam się zapisać, bo już trochę się bawię na blogach i fb, a i zaplanowane prace czekają. Jednak te słoiczki były takie cuuuudne :). Hafciarki to zrozumieją :) 


W słoiczkach jest sporo kolorów, a żeby nie było tak lekko to jest sporo łączonych kolorów


Jednak daje to super efekt. Słoiczków jest 12 jak to kalendarz, ale....... na wyszycie ich ,mamy dwa lata :)


Zdjęcia robiłam przy dwóch rodzajach światła , dlatego różny efekt





Agnieszka pozwoliła napisy napisać jak chcemy. Ja zachowałam oryginalną pisownię. Lubie rosyjski i mi to nie przeszkadza. Słoiczki będą stały w kuchni..... w końcu słoiki :)


No i może wykonanie nie jest jakieś ekstra, choć bardzo się starałam, to dumna jestem,że dałam radę :)


Pozdrawiamy i życzymy miłego weekendu :)











4 komentarze: