wtorek, 28 sierpnia 2018

Duuuuuuuuuuuuużo czasu

Tego własnie mi potrzeba,duuuuużo czasu.
W sobotę odebrałam zestaw, na który już dawno chorowałam :)


Miechunki :), to jest to :). Cudne kolory. Wybrałam sobie kanwę 16, chociaż szyję głównie na 14. Jednak na drobniejszej wychodzą ładniejsze obrazy. Zestaw zamówiony na Aliexpress. Chowając zestaw do torby, w której trzymam  hafty do szycia doznałam małego szoku :









Nooo to trochę tego jest ;). czasu jak widać trzeba dużo. A są przecież jeszcze wzory w gazetkach :D .


To gdyby, któraś z Koleżanek dowiedziała się,że jest czas do sprzedania poproszę o namiary ;)
Pozdrawiam :)












16 komentarzy:

  1. Piękne zestawy. Sowy i kwiaty w doniczkach podobają mi się najbardziej :) Tylko igłę uruchomić i tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Miechunki są cudne! Widziałam kilka razy wyszyte i za każdym razem urzekają :)
    Pozostałe zestawy też wyglądają kusząco. Przydało by się rozciągnąć dobę do niezbędnych rozmiarów i oddać się pasji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo bym chciała rozciągnąć tę dobę 😉

      Usuń
  3. Przepiękne miechunki, od razu skojarzyły mi się z ogrodem mojej babci... Miłego haftowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko miechunki <3 również na nie choruje i skrycie licze ze już nie długo i ja kupie sobie zestaw do tego haftu ;) A reszta też bardzo mi się podoba ;) Szkoda że nie można zwiększyć doby u mnie ostatnio nawet w weekendy mam problem wygospodarować chwile ;( Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj co do doby to bardzo szkoda. Chciałoby się szyć i szyć A tu czasu brak. Życzę szybkiego spełnienia marzeń co do miechunek ☺

      Usuń
  5. a ja właśnie zabrałam się za miechunki ale bez oznakowanej kanwy ni rusz...
    jeszcze podejdę do nich czekam na ciebie aż będzie cudo:)
    reszta zestawów powala fajne wzorki podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie poddawaj się. na efekty mojej trzeba poczekać..... jak widać ;)

      Usuń
  6. Miechunki <3 U mnie czekają już ponad rok...i końca tego oczekiwania nie widać, wszystko przez ten ciągły deficyt czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ale mam nadzieję szybko oglądać efekty mojej i Twojej pracy :)

      Usuń
  7. Haha jak znajdziesz sprzedawcę czasu, to poproszę o namiar xD haha. Fajne wzory moją uwagę przykuł ten drugi, dobrze widzę jesień przechodzi w zimę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem do końca pewna . Miała być wróżka wiosna

      Usuń