sobota, 25 sierpnia 2018

Jubileusze

Już trochę mnie znacie :). Uwielbiam robić kartki, na każde okazje. Tym razem trafiła się też na zlecenie, I chciałam zrobić inaczej, ciut z humorem. W końcu 40 lat to jeszcze nie tragedia ;)




Ramkę zakupiłam już dawno gdzieś na allegro. Zakupiłam jeszcze inne, ale muszą czekać okazji ;).
Ponadto powstały jeszcze dwie małe kartki. Szybciutko uszyte.  Wzory pochodzą ze sklepu Igiełki. Kolorki dobierałam sama :)





I zbioróweczka :). Jeszcze zdążyłam na balkonie, dni niestety coraz krótsze...... Jesień za progiem 


Pozdrawiam :)








17 komentarzy:

  1. ramka jest genialna! :D no i idealny hafcik w nia wkomponowalas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki a ta ramka zabawna :-) fajny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki, ale pierwsza zdecydowanie najbardziej rewelacyjna.:) Znakomity pomysł.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie karytki są piękne, ale kartka w ramce jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rameczka i wpis świetnie do siebie pasują. Jak piszesz, z humorem :)
    Karteczki cudnie wyszły ^_^ Pożyczam na FB.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zamawiającej się podobało też :)

      Usuń
  7. Rewelacyjna jest ta ramka xD haha, muszę poszukać na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki świetne, ale ta ramka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) i za to,że chciało Ci się tak daleko cofnąć :). Pozdrawiam :)

      Usuń