czwartek, 16 sierpnia 2018

Kartki

Oj bardzo lubię te małe formy haftu. Haft powstaje szybko i jest super :). Wkładam całe serce w ich zrobieniem i mam nadzieję,że obdarowani to wiedzą :) W krótkim czasie powstały trzy kartki :)
Ta powstała pierwsza :). Motyw na wstawkę do ręcznika, ale myślę,że świetnie się sprawdził na kartkę :)


Uwielbiam robić zdjęcia, więc .......


Kolejna jest z tym samym motywem , ale w innych kolorach. Właśnie zaletą tego motywu jest możliwość dobrania kolorów jakie chcemy :)


Tu też kilka ujęć :)


I urodzinowa. Wzór pochodzi od Igiełki. Zamieściła go na fb za darmo :). Również można dowolnie dobierać kolory. W oryginale są to czerwony i biały.Moja Jubilatka lubi niebieski, więc taki jest i ecure, żeby ładnie odbiło od białej kanwy :)


I :)


Pierwsza już została wysłana i nie załapała się na zbiorówkę ;)




Mam nadzieję ,że kartki się spodobają i sprawią radość :)
Na balkonie zawitała wrzos :)


Pozdrawiam :)











16 komentarzy:

  1. Piękne karteczki stworzyłaś :) u mnie na balkonie jeszcze lato, wrzosiki lubię, ale muszą zaczekać,a Twój bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafty, najbardziej urzekły mnie niebieskie kwiatuszki.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne kartki zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki! Uwielbiam takie haftowane. A obdarowywani na pewno wiedzą że są tworzone z sercem. Takie małe hafciki a tak efektowne, to jest właśnie w nich najlepsze:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno się spodobają! Hafciki śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja droga, karteczki są przepiękne. W życiu nie pomyślałabym, że kwiatki mogły być dekoracją ręcznika. Idealnie pasują na kartkę.
    Ps. pożyczyłam zdj. kartki z tortem na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczxe te kwiatuszki. Fajnie że machnęłaś je w różnych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie hafty, za każdy razem ten sam ale zupełnie inny.

    OdpowiedzUsuń