sobota, 1 września 2018

Wrzesień

I jednak nastał....choć dzieci go nie lubią i rodzice pewnie nie przepadają. Bywa jednak kolorowy, dla mnie to ewidentny początek jesieni


Mam nadzieję,że będzie tak piękna i kolorowa jak na tym obrazku 



Wrzesień kojarzy mi się bardzo z wrzosami,więc już posadziłam w skrzynki :)


I to nawet w ilościach jak żadnego roku :)




Hafcik jest szybciutki, i bardzo miły :)


Nie wiem czy w naszych lasach są jakieś grzybki, więc dziś pora na porządki w domu :)
Dzieciakom życzę mało prac domowych i miłego zdobywania wiedzy :)


Pozdrawiam :)











5 komentarzy:

  1. Uwielbiam wrzosy, też mi się kojarzą z początkiem jesieni. Uroczy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam słońce jesienne, jest ciepło, ale nie za ciepło, a kolory w lesie, zachwycają swoją pięknością i rozmaitością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak jesień bywa piękną . Miejmy nadzieję ze w tym roku również ☺

      Usuń