czwartek, 20 września 2018

Chyba pora

No tak chyba pora, więc się zabrałam za robotę :)


W tamtym roku na początek były sówki, ale bardzo podobały mi się te skrzaty. Takie mikołajkowe ;)


Wyszywam sporo kartek, ale to już chyba wiecie , 20 szt. to minimum. Z każdym rokiem więcej :). Dlatego niektóre wzory muszą się szybciutko szyć, ale muszą być fajne :)


Te małe skrzaty to niecałe dwie godzinki, więc po pracy dwa to na spoko


A dziś to nawet rano przy kawie jeden się wyszył, po południu mam wyjazd 


I takim oto sposobem mamy pięć krasnali :)


I Panowie razem :)


Zamówiłam już bazy do kartek w kolorze szarym i czerwonym. One potrzebują małych okienek 6x6 cm wystarczy. Dla chętnych wstawiam schemaciki. Kolory dobierałam sama , bo ten seledyn to mi tu jakoś nie pasował:)


Fajnego szycia ewentualnie ;)
Pozdrawiam :)









22 komentarze:

  1. Urocze skrzaty, pięknie dobrałaś kolory.:) Obdarowane osoby na pewno bardzo się ucieszą. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzaciki są przeurocze i takie sympatyczne, że wcale Ci się nie dziwię że wyszywasz je hurtowo:-))) I na kartkach będą świetnie wyglądać:-)
    Dzięki za wzorek:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te skrzaciki,pięknie się prezentują:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super skrzaty. Wielkie dzięki za wzorki.Jeżeli to nie tajemnica to jakie bazy Pani zamówiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze nie Pani, bo ja żadna pani.u igielki. Tam sa różne. Mb-igielka proszę szukać ☺

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo za informację.Piękne te bazy z małym okienkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ... fakt trzeba pomyśleć o świętach i zimię. Dziękuję za natchnieni

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne i jakie słodkie maluchy :) tyle pomocników wyhaftowałaś, że w tym roku to prezenty będą podwójne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :). Każdy chętnie przygarnia prezenty :)

      Usuń
  8. Jaka fajna ekipa :)
    Nie mogę doczekać się ich w oprawie ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będę się chwalić . Zakupiłam u Ciebie bazy i będzie ok :). Pasują idealnie :)

      Usuń
  9. Krasnale są odlotowe, przygarnęłam wzorki dziękuję !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń