poniedziałek, 3 grudnia 2018

SAL bożonarodzeniowy - FINAŁ

No to przysiadłam dziś i wszystkie hafty znalazły się w kartkach. Jednak teraz przedstawię tylko kule.


Wiedziałam,że muszą być oprawione w koło.Może same bazy powinny być innego kolory, może skrapki.... nie wiem . Jak wyszły oceńcie same.......










Żeby nie było wątpliwości jest osiem :)


Fajnie,że Kasia wymyśliła ten SAL. Sama nie podjęłabym się wyszycia tych kul. Może jak będę na emeryturze ( hihihi) to wyszyję je na kanwie 14 i przykleję na kule styropianowe. Na pewno ładnie będą wyglądały  


Nie wiem czemu, ale najdłużej szyło mi się ptaszora..... I nadal nie wiem czy to gil czy zimorodek ;). Nieważne, ważne że ładny :)


No dobra, bo zanudzę Was tymi kulami :). Mi się podobają, a jak obdarowanym zobaczymy..... Powstało jeszcze wiele innych kartek, razem jest 25 szt. O nich będzie oddzielny post ;)


Pozdrawiam :)















22 komentarze:

  1. Kule piękne. Obdarowani na pewno będą zauroczeni i zachwyceni kartkami.
    Z niecierpliwością będę czekała na te "inne kartki".

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. -) ja ledwio dwie kartki zrobilam-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Meniu wszystkie kule bardzo ładnie oprawiłaś, a widzę, że u Ciebie produkcja - 25 kartek, hoho jestem pełna podziwu. Czekam na ich odsłonę :) Pozdrawiam ciepło Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są Prze_cu_dow_ne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Są rewelacyjne. To wrażenie kulistości motywów jest fantastyczne i oprawa piękna. Ucieszyłabym się bardzo z takiej karteczki... pewność miej, że przyniosą radość :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kule, obdarowani będą zachwyceni. Kilka kartek mam zrobionych, ale to jeszcze za mało. Podziwiam Twoją ilość karteczek. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są te kule i pięknie oprawione.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to wyszły fantastycznie! Przepiękne kartki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Jestem pod ogromnym wrażeniem karteczek z tymi ślicznymi kulami! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie razem robią ogromne wrażenie! Świetny wykrojnik z gwiazdkami, bardzo pasuje do tych kul :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😀. Niestety nie mam maszynki i gotowe scrapki kupuję .......

      Usuń