piątek, 21 grudnia 2018

Choinkowa sowa :)

I zbliżają się Święta .... czas przygotowań. Wielkie zakupy, sprzątania, ale znalazłam jeszcze chwilę na hafcik :)


Leżała ta sowa ,że ho ho..... Ale nawet mi się podoba, chociaż trochę nie mieści się w ramkę. Jest ciut większa niż pozostałe, ale musi już tak być ;)


Oczywiście kontury dały swoje,bo tak wyglądała bez


Pewnie powstanie jeszcze jeden post świąteczny, więc teraz pokazuję choinkę gotową do dekoracji


Jutro przyjeżdża córka i będzie miała zajęcie :)


Sowa ma choinki już gotowe, a ja nie ;)

Pozdrawiam :)






8 komentarzy:

  1. Sówka jest śliczna:) A jaka choinka!!!!! Koniecznie pokaż ją ubraną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna sowa , uwielbiam sówki :D
    Choinka imponująca , sama w sobie już robi wrażenie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a choinka owszem. Robi wrażenie 😉

      Usuń
  3. Urocza sówka :). Dawno nie haftowałam, aż zatęskniłam za mulinkami i tamborkiem :). Choinka rzeczywiście piękna, gęsta, będzie wspaniałą ozdobą na święta!

    OdpowiedzUsuń