sobota, 8 grudnia 2018

Mikołajki i porządki

Po skończeniu kartek, chociaż jeszcze pojedynczo się dorabiają ;) ( zawsze jeszcze Ktoś się przypomni) wzięłam się za szydełko na malutką chwilę. 


Niestety pamięć ludzka zawodna, a mikołajki wykonywane raz w roku i nie co roku.Trzeba było trochę pomyśleć. Jakiś schemat znalazłam i coś na nim ode mnie napisane, ale jak się okazało zabrakło jednego rzędu....


Powstało sobie 24 szt i poszły się krochmalić. Nie powiem bo zaskoczyło mnie,ze trochę czerwony zafarbował. Ale tylko leciutko



Po doklejeniu oczek i nosów mikołajki wpadły w torebki i poleciały w świat :)


Jeszcze w zeszłym roku po jakiejś okazji, bo już nie pamiętam , uzupełniłam sobie paletę muliny Ariadny. Na uzupełnienie DMC w życiu nie będzie mnie stać.......


I sobie tak leżała,aż uznałam, że ciężka praca to nie jest i można zrobić  z tym porządek. To znaczy nawinąć na bobinki i w pudełka :)



I już jest wszystko na swoim miejscu :).Jak zwykle jest też spory zapas ;)


Ale tu już woreczkach strunowych, w których kiedyś miliny trzymałam. Z czasem wyszło,że nie są dla mnie wygodne......To tyle na dziś. Zmykam jeszcze obiecaną serwetkę z choinek robić :)
Pozdrawiam :)





16 komentarzy:

  1. Śliczne mikołaje i super porządek w mulinach.:) Bardzo fajne organizery, też lubię takie gadżety ułatwiające życie. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne Mikołajki , widziałam je u Janeczki :)) Muliny czasem farbują , niestety :)
    Zapakowane wyglądają elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ☺. To kordonek, no trudno, Bardzo źle nie wyglądają 😉

      Usuń
  3. Mikołajki super, a jaki porządek w mulinach! Trochę mnie zmobilizowałaś, żeby zrobić porządek ze swoimi nitkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te Mikołajki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, u mnie też część mulin leży i kwiczy, czekają na nawinięcie na bobiny. Może kiedyś się doczekają;) Bardzo się napracowałaś przy tych mikołajkach, wyszły super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołaje super, cała ich armia u Ciebie **

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne mikołajki ale sprawiłaś radochę innym:)podziwiam

    OdpowiedzUsuń