niedziela, 16 grudnia 2018

Gwiazdka

Bardzo podobają mi się zawieszki na choinkę na plastikowej kanwie. Na wiosnę była pierwsza próba z zajączkami. Już wtedy postanowiłam sobie,że powstanie coś na Boże Narodzenie. Kanwę kupiłam, nawet trzy arkusze i.......... powstała jedna gwiazdka 


Fajnie się szyje na plastikowej. Trzeba tylko pamiętać żeby luźno nitkę trzymać, bo kanwa może się powyginać ;)


Nie jest idealna, miałam problem ze środkiem . To jest trochę sztuka dobrze wyciąć. Moja jest wycięta źle, ale musi być ;)


 Z tyłu podkleiłam cieniutkim filcem i tu widać jak jest nieidealna


Mimo tego postaram się aby na przyszłe święta powstało więcej takich zawieszek :)


A wczoraj na szybciutko powstały dwie kartki dla moich Koleżanek z pracy, które odchodzą na emeryturę.



Trochę myślałam nad napisem, bo miejsca sporo.....


A tak wyglądają gotowe :)


A dziś u mnie zima, która jestem ciekawa jak długo zostanie ;)


Pozdrawiam :)









8 komentarzy:

  1. Śliczna zawieszka, a karteczki z humorem:) Do nas też zawitała zima, wciąż sypie śnieg. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka elegancka , co z tego ,że coś tam krzywo się wycięło!! Przecież to jest rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza gwiazdka, z przodu wcale nie widać żeby była źle wycięta. Bardzo ładnie się prezentuje! A karteczki rewelacja, bardzo pomysłowe i napis świetnie pasuje do okoliczności:)
    Pozdrawiam zimowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺.wiem że karteczki sprawiły uśmiech A to wazne. Pozdrawiam ☺

      Usuń