poniedziałek, 24 grudnia 2018

I nadeszły Święta Bożego Narodzenia

Oj nadeszły szybciutko, nawet bardzo . Spieszę więc złożyć Wam Kochani życzenia :). Zdrowych, radosnych Świąt :)


W poprzednim poście pokazałam choinkę a teraz ubrana i pachnąca. Uwielbiam żywe choinki, jest z niej taki cudny zapach.....


Przybrana jest tylko ręcznie zrobionymi ozdobami. Moja druga pasja to szydełko, ale w tym roku jakoś nie było weny.....


Szydełkowe gwiazdki wiszą też na żyrandolach


 w oknach, gdzie się da :)


Uwielbiam takie klimaty :)

Z okazji Świąt Kasia zorganizowała wymiankę kartkową :). Ja otrzymałam kartkę od Ani. Ślicznego bałwana i dodatki :)



Moja karteczka poleciała do Julii i mam nadzieję,że choć trochę sprawiła radość :)




Otrzymałam również kartkę od Kasi, czego się nie spodziewałam. Tym większą miałam przyjemność :)


Dziękuję Kochane za piękne kartki, szczególnie,że ręcznie robione, a zawsze takie chciałam dostać :). I na koniec moje dwa łobuzy pilnujące prezentów :)\


A teraz zmykam robić kolację wigilijną :)

Wesołych Świąt :)















6 komentarzy:

  1. Zdrowych rodzinnych,spokojnych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja choinka prezentuje się wspaniale z białymi dekoracjami.
    PS. Dziękuję za piękną karteczkę ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję A kartka to sama przyjemność 😀

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoja choinka z szydełkowymi ozdobami. Kartki super. Życzę zdrowych rodzinnych świąt Bożego Narodzenia🎄🎁😗

    OdpowiedzUsuń