niedziela, 6 listopada 2022

Choinka 2022 Listopad

Heeeej :)
No mam nadzieję, że w tym miesiącu wszystko będzie w swoim czasie ;). Dziś przychodzę z karteczką, której wzór już się tu pojawił :). Jednak tamten wyszywałam na kanwie 18 i jedną nitką. Teraz postanowiłam sprawdzić jak będzie wyglądał na 16 i dwoma nitkami :)


Wzór jest z Hobberii. Oni chyba już nie są na rynku, ale wzory są spoko i fajnie się je wyszywa :)


Wydaje mi się, że lepiej wygląda wyszyty teraz. Kolory są bardziej intensywne :). Poprzednią kartkę można zobaczyć tu


Wiecie co? Zdziwiona jestem, że tak szybko poleciała nam zabawa. to już 11 miesięcy, zaraz będziemy robiły ostatni hafcik w tym roku. Po cichu mam nadzieję, że w przyszłym też będziemy się bawić ;)


No to lecę obmyślać co szyć na finał ;)


Pozdrawiam :)










14 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka, a sam wzorek cudny! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten hafcik i tak świetnie wykorzystany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała karteczka!
    Twoje hafty zawsze są idealnie wkomponowane i wykończone.
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiem robić kartek, jakoś zawsze są jakieś niedociągnięcia. Twoje są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawusia, ciasteczka śliczny hafcik, super karteczka:)

    OdpowiedzUsuń