sobota, 12 listopada 2022

Kolorowe biscorniaczki Listopad

 Heeej :)

Uffff udało się :). Udało się znaleźć wzór na temat biscorniaczków w listopadzie. Łatwy nie był ;)


Nie powiem, długo szukałam, ale pomysł wpadł w momencie innego projektu ;). Myślę, że wyszło spoko :). Temat był " kuchenne biscornu". Są filiżanki :)


Jak rozmieszczałam te filiżanki, to bałam się, że znowu wyjdzie ogromne :). Jednak jest ok :)


U mnie jeszcze kwiaty na balkonie siedzą, więc jest i fotka z kwiatkami :)


Smagliczka to już wcale w tym roku oszalała ;)



Pozdrawiam :)








10 komentarzy:

  1. Śliczności biscornu. Brązowe filiżanki jak, przypuszczam, parująca w nich kawa:). U mnie też jeszcze kwiatowo na tarasie- pelargonie i małe goździki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne biscornu. Jak pisałam na Instagramie cudowny hafcik pachnący kawusią. Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️☺️☺️☺️. Też się super bawię

      Usuń
  3. Śliczny igielnik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kawowy biscorniaczek :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne biscornu! Ja nic nie znalazłam, więc sama coś wymyślę na ostatnią chwilę.

    OdpowiedzUsuń