niedziela, 20 listopada 2022

Kolorowy rok Listopad

 Heeej :)

Przyszła pora na pokazanie pracy w kolejnej zabawie :). Tym razem u Kasi :). Kolorem miesiąca jest granat, Ja z oszczędności czasu, bo to jest tragedia, połączyłam zabawę z potrzebą. Potrzebne mi haftowane kartki na święta, bo niektórym moim Koleżankom tylko takie się podobają. Więc powstała taka kartka :)


Ciężko ten granat pokazać, bo wybrałam najciemniejszy i wygląda jak czarny ;)


Wzorek to już widzieliście , ale jak widać zmieniając kolor muliny, można stworzyć różne prace :)


Ciekawe jaki będzie kolejny kolor :)

Robię jeszcze jeden projekcik, ale pewnie pokarzę po Nowym Roku ;). I zabrakło mi kanwy. Najszybciej jest w Haftix. Zamówiłam jednego dnia, a następnego przyniósł listonosz :)


Trochę nie tak wybrałam kanwę, bo białą i taką chciałam :). Ale druga to kość słoniowa i ona niewiele różni się od białej. Chciałam coś jak ecure lub rustiko. No nic zamówię jeszcze raz. Nie jestem pewna gdzie zamawiałam tę poprzednią i dlatego nie tak.


Do zamówienia dołączone były kawałeczki kanw i lnu . Może kiedyś się pokuszę, choć najlepiej pracuje mi się na białej :).


I jeszcze jedno zdjęcie granatowej gwiazdki :)




Pozdrawiam :)












14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta gwiazdka. Wcale się nie dziwię że koleżanki tylko własnoręcznie zrobione kartki z haftem najbardziej cenią. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też będzie śnieżynkowo🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ☺️ fajnie . Ciekawa jestem, jaka ☺️☺️

      Usuń
  3. Prześliczna karteczka :) bardzo lubię połączenie bieli i granatu, tak jak zieleni i czerwieni - wszystko kojarzy się z magią świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka. Ja polecam Hobby Studio tam też szybka wysyłka. I ogromny wybór tkanin. Można poprosić o próbki kolorów to za free dostaniesz całą paletę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie śnieżynki, śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka. Mój granat też wygląda jak czarny, więc rozumiem doskonale

    OdpowiedzUsuń