środa, 2 listopada 2022

Testowanie dla Igiełki

                                                                     Heeej :).
Dziś przedstawię Wam kilka super hafcików, które wykonałam dla Igiełki :). Czasu zawsze jest zawsze mało, ale kiedyś do czegoś się zobowiązałam ;)

Wybrałam sobie trzy wzory i o to one. Pierwszy idzie Mikołaj


Drugi hafcik to po prostu bombka ;)


I ostatni hafcik to bałwan


Wszystkie hafciki szyło się fajnie. Wzory są opracowane  na DMC ja wyszywałam Ariadną. Jeśli Ktoś potrzebuje łatwych, szybkich i przyjemnych hafcików, to zapraszam do Moniki. 



Pozdrawiam :)













10 komentarzy:

  1. Urocze wzory a karteczki są prześliczne. Podobają mi się te karteczki z okrągłym okienkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wzory i piękne kartki. Tych jeszcze nie mam, ale inne już kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀😀😀😀. Super się je wyszywa😀😀

      Usuń
  3. Świetne wzory tych bombek ma Igiełka, też muszę parę zakupić na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam dużą przyjemność z testowania tych wzorów. Świetnie skomponowałaś kartki, szczególnie tę z bombką☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne zrobiłaś 😀. A ja bardzo dziękuję 😀

      Usuń