sobota, 16 lipca 2022

Choinka 2022 Lipiec

 Hej :)

Oj nieuchronnie zbliżamy się do Świąt Bożego Narodzenia. Zabawa jest przepołowiona, a czas jakoś przyspiesza :).

Na lipiec przygotowałam kartkę z wzorem z Hobberii :)


Bardzo przyjemny wzorek i gdybym tylko go wyszywała byłoby zapewne szybko ;)



Hafcik miał być ciut inaczej oprawiony, ale jak w głowie myśli młyn to tak jest.... Ogólnie chyba wyszło dobrze :)


U nas dziś jest tak bardzo zimno i pada , że chętnie wypiłabym taką gorącą herbatkę lub czekoladkę :)


Pozdrawiam :)










13 komentarzy:

  1. Śliczność karteczka, piękność haft.
    U mnie niestety kolejny tydzień z temperaturami powyżej 30 st.C i ani kropli deszczu od miesiąca. Chętnie się zamienię, a jeszcze chętniej podzielny nasze temperatury na pół.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️. U nas to chwilowe, bo zaraz będzie podobno barrrrrdzo ciepło 😉

      Usuń
  2. Piękny jest ten wzorek który wykorzystałaś na kartce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wzorek 🤩 A hobberia działa? Bo ostatnio strona nie działała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️. Ja jeszcze chyba w tamtym roku robiłam zakupy 😉. Jak nie ze dwa lata

      Usuń
    2. No ja właśnie jeszcze dawniej 😉

      Usuń

  4. Wspaniała kartka, ten haft ogromnie mi się podoba:)
    Zachęciłaś mnie tym cudem do zakupu wzorku:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😀. Hobberii chyba już nie ma 😔

      Usuń
  5. Prześlicznie wyszło! Haft rewelacyjny. Bardzo mi się ta karteczka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka. Też lubię wzory Hobberii i ubolewam, że już nic nowego nie powstaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu 😀. To fakt szkoda.... Ja szyję jeszcze jeden 😀

      Usuń