wtorek, 19 lipca 2022

Kolorowy rok Lipiec

 Heeej :).

Nie przepadam jakoś za różowy, ale nie drażni mnie ten kolor. Dlatego jak Kasia dała post jaki kolor szyjemy w lipcu zaczęłam poszukiwania :). Mamy lato, więc inspiracji nie brakowało ;)

Padło na ;) 


Taaak :). Groszek :). Pachnące groszki, bardzo letnie kwiatki :)


Wzorek malutki, ale rozkoszny mi się wydał i jakoś tak słodko mi się robi jak na niego patrzę :). Ta cudna rameczka jest od  Artemisji


Także bardzo słodko i ciepło Was pozdrawiam . U nas idą upały ;)


Paaaaa










6 komentarzy:

  1. Nie każdy lubi różowy ale muszę przyznać,że Twoja kartka
    prezentuje się wspaniale:)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy hafcik. Jeszcze takiego groszka nie widziałam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartka. Ramka mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń