środa, 9 maja 2018

Zimowy plan

Witam :)
U mnie pięknie, słonecznie , wszystko bujnie kwitnie, aż che się żyć. Ja robię zimowe plany ;)


Nie tak dawno pokazywałam wróżkę jesieni. Tę pannę zobaczyłam dawno, ale wiadomo .... kasa, czyli jej brak. Ale trafiłam na AliExpress i tam znalazłam. Może jakościowo będzie nie tak ale trudno. Podobała mi się i przy dużej pomocy cinki26  kupiłam :)


W załączeniu jest kanwa 14, ale ja wrócę do 16, bo Wróżka jesieni jest na takiej szyta. Jak ją oprawie to będę chciał,żeby wisiały obok siebie. 


Mam nadzieję,że podołam :). Schematy są raczej  ok.



To czekamy do zimy ;)
Pozdrawiam :)








14 komentarzy:

  1. Nie dałabym rady do zimy wytrzymać. Jest piękna - szyłabym od razu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie da rady. Kończę prezent na urodziny Koleżanki. Powinnam skończyć obrus. A ja nie lubię mieć tzw. ufoków. Korcić korci, ale muszę wytrzymać..............

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne takie plany! bedzie piekny haft! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny obraz się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj będzie przepiękny haft,życzę powodzenia w haftowaniu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). Taką mam nadzieję :)

      Usuń
  6. zapowiada się piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny hafcik będzie:)

    OdpowiedzUsuń