wtorek, 15 maja 2018

Wymianka wiosenna u Kasi :)

Lubię brać udział w wymiankach , bo lubię tworzyć coś dla innych. Dlatego bardzo chętnie zgłosiłam się do zabawy organizowanej przez Kasię :).
Ale najpierw  to co ja dostałam od Julki :). Ja jestem zachwycona :). Jak wnioskuje po blogu jest to bardzo młoda osoba, ale niezwykle uzdolniona :). A oto podarki :)


Uwielbiam takie kartki i tu jest cudny notesik. Zapisałam w nim już adresy blogowych koleżanek. na chwilę obecną jest ich niewiele,ale mam nadzieję,że adresów będzie  przybywało :).Zakładka haftem matematycznym też urocza, a wiem,że ten  rodzaj haftu nie jest prosty .


Były tez fajne przydasie, wstążeczki i inne drobiazgi  w kopercie,która mi się bardzo podoba :)


A do tego słodycze ( których już nie ma, a batonik był rewelacyjny :) ) i kawki, herbatki.... 


I czekolada wypita już w pracy :)



Bardzo się cieszę i dziękuje. Zarówno Julce za przygotowanie paczuszki jak i Kasi za zorganizowanie zabawy.  

Ja natomiast przygotowywałam paczuszkę dla Magdy
O to co przygotowałam :)






Mam nadzieję,że choć trochę będzie zadowolona :)
Pozdrawiam :)







16 komentarzy: