piątek, 4 maja 2018

Relax

Witam :)
Relax był wczoraj, dziś niestety do pracy. Ale dobra myśl jest taka ,że za 8 godzin weekend :D.
Więc jak relax to kawka na balkonie :)


Jestem już po sezonie pamiątkowym. Był bardzo obfity, bo 8 pamiątek. I chociaż lubię szyć jak my wszystkie to miałam chwilami dosyć ...... Powrót do poprzedniego haftu okazał się małym koszmarkiem 


Kanwa drobniejsza bo 16 i ta ilość kolorów i pojedynczych krzyżyków ...... tragedia. Oko nie mogło coś się przyzwyczaić


No ale jakoś idzie to powoli do przodu i miejmy nadzieje,że dotrwał w zdrowiu psychicznym do końca ;)

Balkon niestety sprzyja pracy tylko z rana, jak n ie wyjdzie słońce z za roga bloku . Wtedy robi się problem bo gorąco i w oczy świeci. W zeszłym roku rozkładałam parasolkę, ale wczoraj za mocno wiało. 


Ważne że kwiatki mi rosną i robi się pięknie mimo remontu rynku, który widzę codziennie z balkonu


To niech się święci Maj :)


Pozdrawiam :)





  

12 komentarzy:

  1. Na takim pięknym balkonie z pewnością miło się  haftuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo tak :)Fajnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie musi Ci się wyszywać na tym balkonie, no i kwiatki pięknie pachną:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku było super a W tym zobaczymy ☺

      Usuń
  4. Na pewno na takim pięknym balkonie miło się wypoczywa:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemna chwila z kawą:) A kwiaty kwitną cudnie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny balkonik! Ja niestety nie mam reki to kwiatkow, tylko na nie popatrze i juz umieraja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeee tam, nie wierzę. Za pochwały dziękuję :)

      Usuń
  7. Pięknie, w szczególności balkon pięknie kwitnący. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń