czwartek, 29 września 2022

Haftowane ATC

 Heeej :)

Z racji tego, że wciągam się w inne hobby ;) mam coraz mniej czasu . Jednak staram się krzyżykować :). Wspomnę, że ATC to taka mała forma w scrapbookingu. Kartonik ma wymiary 3,5 cala na 2,5 cala :). Takimi kartami, różnie ozdobionymi wymieniają się scraperki. 

Ja przedstawię połączenie dwu pasji :).

Pierwszy idzie lisek :)


W sumie zrobił furorę na FB w grupach scrapowych :). Do tych trzech musiałam dorobić kolejne trzy :)


Lisek wcześniej zagościł na kartce, której jeszcze chyba nie pokazywałam ......
Spodobał się Dziewczynom, a że jest malutki , to postanowiłam go wkomponować w ATC :).


No i porwało mnie to i powstały ATC z grzybkami :)


Tak fajnie mi się szyło te grzybki :). Oba wzory są z Pinterest :)


Jak widać to w sumie trzy pasje można połączyć , bo te z grzybkami powstawały na działce :)


Papiery przycięłam w domu, więc tylko sobie pokleiłam na działce :)


I tak sobie powstały na pocieszenie, że grzybów nie ma grzybkowe ATC ;)



Pozdrawiam :)






















14 komentarzy:

  1. Fajne hafty, a lisek uroczy. Co to jest ATC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Przepraszam , już wyjaśniam :). To mała forma , kartonik, na którym robi się różne kompozycje jak na kartce, tylko w dużo mniejszym wymiarze . Kartonik ma wymiary 2,5 cala na 3,5 cala .Później takimi kartami można się wymieniać. :)

      Usuń
  2. Świetne są te Twoje haftowane maleństwa, każdy taki ateciak chciałoby się mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię robić ATC. Twoje są wyjątkowe bo z hafcikami. Piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! Brak mi słów, ale od takich chciałabym zacząć

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne 🤩 też mi chodzi po głowie, żeby spróbować 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️☺️☺️ próbuj, próbuj 😉

      Usuń