sobota, 22 października 2022

Kolorowy rok Październik

 Heeej :)

Długo mnie tu nie było, coś ukradło mi prawie cały październik, ale mam nadzieję zdążyć ze wszystkimi zabawami. Tylko nie wiem jak to zrobić ;)

Dziś zabawa u Kasi :). Kolor brązowy i od razu skojarzyło mi się z grzybami. Uwielbiam zbierać :). Są to prawie podgrzybki czyli brązowe łebki :)


Hafcik jednokolorowy poszedł w minuta osiem :) 


Grzybki jak malowane znalazłam na niezawodnym Pinterest :)


Kto z Was lubi zbierać grzybki ? W tym roku późno się zaczęły, ale trochę uzbierałam :). Jednak najważniejsze było to pochodzenie po lesie :)


Dziś pada, więc siedzę w domu, ale nie wykluczona jutro wyprawa do lasu :)







Pozdrawiam i darz bór ;)








4 komentarze:

  1. Fajne grzybki. Bardzo lubię jednokolorowe hafciki. Jeśli chodzi o te prawdziwe, to owszem, lubię zbierać, ale tylko zbierać. No i ten zapach lasu 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️. Zgadza się , ja też uwielbiam zapach lasu 🥰🥰🥰

      Usuń