sobota, 29 października 2022

Kolorowe biscorniaczki Październik

 Heeej :)

Nadganiam i chyba się uda :). Dziś biscorniaczek jesienny :). Sporo było wzorów, które brałam pod uwagę, ale ten skradł moje serce jak tylko go zobaczyłam na FB. Udostępniła go za darmo Durene Jones :)


Myślę, że może być :). Są jesienne liście, grzybki :). Kolory dobierałam sama, bo nie miałam wszystkich DMC. Mój zbiór tych mulin daleki do kompletu ;)


Ja uwielbiam Jej wzory, szyłam z truskawkami, który poleciał sobie w świat na licytacji. Ten raczej zostanie u mnie, bo bardzo mi się podoba :)


Fotki robione na balkonie, który  jeszcze tonie w kwiatach :). Nigdy nie miałam takiej smagliczki i nigdy nie kwitła mi tak pięknie o tej porze lobelia :)


i jeszcze banerek zabawy :)


Pozdrawiam :)










14 komentarzy:

  1. O kurcze, trafiony zatopiony. Wczoraj oglądałam ten wzór i bardzo mi się spodobał. Twoje biscornu po prostu wymiata. Cudne jest ci one:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i polecam wyszyć. Jest trochę roboty, ale efekt wynagradza ☺️☺️☺️

      Usuń
  2. Listki, muchomorki i ślimaki, śliczny wzór i cudne biscornu:) Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie biskorniaczek w wersji jesiennej!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń