niedziela, 18 września 2022

Kolorowe biscorniaczki Wrzesień

 Heeeej :)

Tematem biscornu u Marioli na wrzesień był motyw morski.

Niektóre Dziewczyny już pokazały swoje biscornu, więc ja nie chcąc powtórzyć wzoru szukałam, szukałam i szukałam , aż znalazłam. I strzeliłam sobie w nogę ;)


Owszem , ładne, ale giiiiigantyczne....
Tu w porównaniu z pierwszych, które było wprawdzie mini, no ale.....


No i jest tak średnio wypchane, ale ono zostaje u mnie, więc się nie przejmuję. Chyba, że kiedyś
( to raczej będzie w drugim życiu ;) ). będzie mi się chciało je poprawić. 


Jako, że znalazłam tylko jedną stronę, to druga jest mniej strojna ;)


Moje poprzednie biscornu z truskawkami przekazałam na licytację i znalazło nowego właściciela :).
To czekam na nowe wyzwanie w październiku :)





Pozdrawiam :)







 


6 komentarzy:

  1. Śliczne biscornu, są rybki i morski kolor:) Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak to moje z truskawkami, też jest gigantyczne he he. Ale to twoje jest za to śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny igielnik wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń