wtorek, 6 września 2022

UFOK-I 2022 Wrzesień FINAŁ

 Hej, hej :).

Ale mam radość :). Skończyłam słoiczki :). Jak wyhaftowałam sierpniowy, poszłam za ciosem i zaczęłam wrześniowy. Igiełeczka myk, myk i ....


Słoik przypomina o prezentach na Święta :). Kolorowy jak zwykle, dlatego szyje się je bardzo przyjemnie :)


Moim założeniem jak zaczynałam UFOK-I było, żeby wyszyć jeden słoiczek w miesiącu . I udało się się , choć czasami było ciężko. 


Słoiczki oprawiłam w ramkę zakupioną w Pepco.  


Ramki kupiłam dwie, bo wcześniej wyszywałam te słoiczki, które odświeżyłam :)


Razem wyglądają tak i muszę im znaleźć miejsce na ścianie ;)


O słoiczkach usłyszycie jeszcze w poście na koniec roku ;).
Pozdrawiam :)
















8 komentarzy:

  1. Śliczne! Możesz być z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, no, ale masz przepiękną kolekcje słoiczków w ramach. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie , że spełniły się marzenia i wyhaftowałaś taki piekny obrazek 🙂

    OdpowiedzUsuń