czwartek, 30 stycznia 2020

UFOK-i 2020 - styczeń

Hej, hej :). Pierwszy raz biorę udział w zabawie UFOK-owej :). Ten miesiąc był dla mnie łaskawy :). Udało się podciągnąć trochę w haftach :).
Pierwsza w ruch poszła "Chata w górach". Było tak :


Trochę podkręciłam igiełką i jestem zadowolona :)


W tej chwili mam 50% :)



Drugi UFOK ruszył ciut, ciut. Są to słoiczki. Śliczne, ale wyszywam na 16 i jest to trochę uciążliwe. Kolory bardzo podobne , a po całym dniu w cyferkach to już czasami mi się nie chce.


Będzie to wielkanocny słoiczek :)



Kasia przypomniała mi ,że mam jeszcze jeden UFOK. Są to bożonarodzeniowe słoiczki, ale nie wiem czy mogę jeszcze zgłosić. Czy dam rade w nich coś zacząć też nie wiem. Jeszcze chwila i zacznie się praca na działeczce :) . Zapraszam chętnych :)
Pozdrawiam :)


15 komentarzy:

  1. Postępy w chacie są ogromne, gratuluję! Ta zabawa bardzo motywuje do pracy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam nadzieję 😀. Dziękuję i pozdrawiam 😀

      Usuń
  2. Chata w górach już mi się podoba to będzie piękny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie gonisz z tą chatą :) Zawstydzasz mnie, bo w tym roku ani jednego x nie postawiłam na słoiczkach :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję :). Spokojnie ja zaraz wystopuję :)

      Usuń
  4. Wow - ładnie przysiadłaś do "Chaty w Górach' . Ja cały czas czekam na łaskawy miesiąc, lub chociaż tydzień, aby przysiąść do haftu na dłużej niż 10 minut :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję :). Marta ja widzę u Ciebie ciągle jakieś świeże prace ;)

      Usuń
  5. Chata w górach jest zabójcza! Piekny obraz będzie, jak namalowany.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna robota z tą chatką i już zachwyca:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jaki postęp :) Chata już teraz cieszy oczy a skończona będzie zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń