niedziela, 2 lutego 2020

Imieniny miesiąca - luty

Dziś imieniny ma luty. Hania zadała temat kartka orientalna. I to było moje pierwsze skojarzenie z orientem 


Sushi......uwielbiam. Obserwujące mnie na Facebook Koleżanki wiedzą,że i sama robię :)


I to była moja pierwsza myśl. Wiem,ze jest wiele pięknych orientalnych wzorów, ale pierwsza myśl jest najlepsza.


Mam nadzieję,że będzie zaliczone zadanie przez Hanię :). Lecę zaraz oglądać piękne prace Koleżanek :)



 Smacznego ;)


Pozdrawiam :)





15 komentarzy:

  1. Smaczna jest ta Twoja karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, przyznam że nigdy nie jadłam sushi, ale Twoja kartka wygląda tak że chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polecam. Pierwszego bałam się, a później już poszło 😀

      Usuń
  3. Ciekawy temat :) Ale ja bym jednak surowej ryby nie spróbowała :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być surowa. Ja ostatnio łososia piekę 😀. Jest ekstra 😀

      Usuń
  4. Wow, fajny pomysł na kartkę, a to, że sama robisz sushi to podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kartka. Nie wpadła bym na to żeby sushi umieścić na kartce :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń