piątek, 28 lutego 2020

UFOK-i 2020 - luty

Oj wstyd mi, wstyd. Po owocnym styczniu nastał luty, który nie był po mojej myśli...… Przybyło bardzo mało krzyżyków :(. UFOK-i stoją w miejscu ….

Chata.... kilka krzyżyków, które jakby się zawziął to spokojnie by policzył.



 I słoik, chyba w jeszcze gorszym etapie.........


Główna przyczyna małej ilości krzyżyków to praca. Koniec roku i inwentaryzacja … Praca idzie ze mną do domu prawie codziennie . Mam wprawdzie pomocnicę, ale.....

Podejrzewam, że w następnych miesiącach lepiej nie będzie..... działeczka potrzebuje opieki, zaczyna żyć :)


Pozdrawiam :)





10 komentarzy:

  1. Nie zawsze mamy możliwość zajęcia sie swoimi robotkami,czasem praca nas pogrąża ja też tak mam wiec rozumiem, przyjdą lepsze dni wtedy pokażesz wiecej ze swoich pięknych haftow. Masz piękny obrus na którym leżą Twoje papiery. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam nadzieję, że ruszą się robotki :). Za obrus dziękuje :). Szydełko to moja druga pasja, niestety w zapomnieniu..... Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nieważne ile ważne, że do przodu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wszystko przyjdzie czas!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀 też mam taką nadzieję 😀. Dziękuję

      Usuń
  4. Nie w lutym, to w marcu... grunt, że choć trochę. Będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie początek wiosny, to też 'pochłaniacz' czasowy, ale kiedyś przeminie ten zły okres i przystąpimy do xxx ze zdwojoną siłą :)

    OdpowiedzUsuń