środa, 1 stycznia 2020

Imieniny miesiąca- Styczeń

Dziś 1 stycznia :). Są więc imieniny miesiąca. Organizującą imprezę jest Hanulek. Tematem pierwszych urodzin była " Kartka zimowa". Mogło być wszystko na kartce co kojarzy się z zimą . Najbardziej to Boże Narodzenie, ale haftów bożonarodzeniowych mamy chyba wszyscy dość.....
Ja uwielbiam patrzeć zimą na ptaki przy karmikach. Mam teraz okazję, bo jest działeczka i staram się w każdy weekend zajrzeć do tych ćwierkadeł ;).I podczas jednej z wizyt wpadłam na pomysł co mogę wyszyć. Szukałam i szukałam i znalazłam. Sikorki najbardziej kojarzą mi się z zimą w moim rejonie. Kiedyś Mama wieszała słoninkę na balkonie:). Teraz ja na działce dokarmiam te piękne stworzonka :) 




Bardzo przypadł mi gustu, wyszywanie można powiedzieć trwało chwilę :)


I mały kolaż, bo oczywiście nie mogłam zdecydować się na miejsce  ;)


A sikoreczki gdzieś tam sobie latały i ćwierkały


Pozdrawiam :)








10 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik :-) Uwielbiam obserwować ptaki w karmniku... ileż tam się dzieje!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna karteczka przygotowalas. Moja mama rowniez wieszala slonine dla sikorek tylko ze na balkonie :( Moze kiedys dorobie sie duzego ogrodu:) Po\darwiam. Wszystkiego naj w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka i super karmnik :) mi również sikorki kojarzą się ze słoniną wieszaną na balkonie. Nie znam osoby, która nie uwielbiała by podglądać jedzących sikorek ;) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń