czwartek, 9 stycznia 2020

Działam :)

No to nie wiem, jak ja się wyrobię, ale zabawy blogowe są tak fajne :). Ostatnio zapisałam się na jeszcze jedną :) u Kasi. Podglądałam Dziewczyny w ubiegłym roku i zachwycałam się pracami. Są mega kreatywne, więc mam obawę czy dam rade :). Ale bawić się trzeba. 
Jedne święta minęły i jak hafciarki wiedzą za progiem następne. Zaczęłam szyć motywy, ale zabrakło muliny. Udałam się więc do Haftix. Chyba najczęściej tam kupuję ostatnio. Wysyłka ekspresowa :).

Zakupiłam :


Muliny DMC. Tu już nawinięte prze ze mnie na bobinki. Ale można już przy zamówieniu poprosić o nawijanie :). Duży plus na Pasmanterii


kanwę


Trochę miękka ta kanwa, ale jest ,ze tak powiem ładnie biała :)

A teraz co szyję …. niby mały motyw na kartkę , ale jakoś długo to trwa... Trzeci wieczór i mam tyle


A trzeba to skończyć i dać jeszcze kreseczki. Nie wiem ile dam radę wyszyć  :). Czas się kurczy ...


Pozdrawiam :)




18 komentarzy:

  1. Dasz radę i będzie pięknie:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zdążyłam się uzależnić od zabaw blogowych hi hi, a raczej od zapisywania na nie, nie wiem jak to bedzie bo jeszcze nie wywiązałam się z żadnej. Jestem w podobnej sytuacji co Ty, więc musimy się wspierać :), naoglądałam się tych kartek ale nie mam pojęcia jak sie za nie zabrać. I na pewno to ja będę odstawać od reszty, ale nie przejmuję się tym bo to zabawa anie wyścig szczurów jak w szkole :), jak by co to zrobimy naradę :). Wszystkiego dobrego Ci życzę na ten rok, wielu pomysłów i zdrowia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja też dołączyłam do grona zapisujących się na różne zabawy.Głównie kartkowe a zabawy xxxxxx jako dodatek. Może uda mi się z wszystkich wywiązać. Życzę spełnienia wszystkich planów robótkowych w 2020 roku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺. Będziemy się wspierać ☺. Powodzenia

      Usuń
  4. Uroczy hafcik. A zabawy blogowe wciagaja-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. takie wzorki niby małe wcale nie sa na jeden wieczór:)pozdrawiam serdecznie a skrzatki świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Reniu. Szczegolnie jak sie pracuje 😀

      Usuń
  6. Te wzory na kartki są często mylące! Ile razy myślałam, że jeden - dwa wieczory i będzie po sprawie, a dłubałam tydzień :) Haft już jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się,też tak myślałam. Ale już gotowy 😀

      Usuń
  7. Plany rewelacyjne a ja się cieszę, że będziesz się z nami bawić !
    Życzę powodzenia i czekam na pokazanie wykończonego hafciku :)
    Pozdrowionka.
    K.

    OdpowiedzUsuń