czwartek, 21 czerwca 2018

Lato :)

No i jest :). W kalendarzu, bo w naturze to od dawna. Dziś upał niesamowity , po południu nadają burze i pewnie nie będą najsłabsze ;). U mnie też lato :) . Zrobiłam kartkę dla Koleżanki na imieniny :)


Wybrałam malwy, bo Ona je lubi. Nawet nieźle mi się szyło.


Jak na tak mały obrazek, kolorów jest sporo, ale malwy jak żywe :)


Ale bardzo fajnie się ją szyło, polecam :)



Nawet przypomniałam sobie,że mam sztalugę, więc :


No i jako,że lato to trzeba jeść witaminki :)


Pozdrawiam :)







29 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka , malwy jak żywe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Owockami chętnie się poczęstuję.:) Malwy cudne, prześliczna karteczka.:) U mnie też zapowiadają burze, oby tylko nie narobiło szkód. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdrowie 😉. Dziękuję bardzo. Burz się obawiam ☺

      Usuń
  3. czeresienki.... pychotka! szkoda ze u mnie sa tak strasznie drogie, bo jadlabym 24/24h! superasna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dziękuję ☺. A czereśnie pychotka ☺

      Usuń
  4. Zachwycająca karteczka, a same malwy jak marzenie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka wyszła śliczna, taka subtelna. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka :)
    Widać w malwach sporą ilość odcieni, co przy hafcie wymagało zapewne dużo pracy, ale efekt końcowy zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te malwy delikatna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne malwy, sielskie klimaty na myśl przywodzą, a takie lubię ogromnie. Bardzo mi się u Ciebie podoba. Chyba się rozgoszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny haft i kartka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Te malwy są zachwycające! Przepiękna kartka!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka jest po prostu PRZEŚLICZNA!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna karteczka, świetny wzorek, ile kolorów, i jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń