piątek, 1 czerwca 2018

Kartka dla Jubilatki

Witam :)
No to tak. Udało mi się skończyć na czas prezent dla Jubilatki jest już w oprawie. Post będzie o nim oddzielny. Ale mimo,że dzwonię z życzeniami, to wysyłam kartki. Jest to takie namacalne :)


Kartka powstała wręcz migiem. Wzór znalazłam na Pinterest. Wieczorem w środę zaczęłam szyć, a w czwartek przed południem skończyłam 
     




Chciałam tę kartkę zrobić trochę inaczej . Zakupiłam trochę scrapków i rączki świerzbiły wykorzystań. Niestety nie wiele mogłam, bo chyba do nich trzeba szyć na 16. Tu próby ułożenia wszystkiego.
Pierwsza :


Druga :


A stanęło na takim ułożeniu :



W pracy wydrukowałam napis i kartka finalnie wygląda tak:



I poleciała sobie już dziś w świat :)
A jako ,że nie lubię siedzieć bezczynnie to wczoraj popołudniu ruszyłam z 7 kawką :)




Myślę,że kawki ruszą ponieważ za jakieś 2,5 godzinki zaczyna mi się urlop. Całe 3 tygodnie ;)
 Pozdrawiam :)











7 komentarzy: