poniedziałek, 18 listopada 2019

Zaczynamy :)

Już za niedługo święta. W ostatnich tygodniach pod moja igłą szyły się motywy świąteczne. Jedne mniej drugie bardziej skomplikowane :). Wydawałoby się, że ten wzór to prościzna. Ale powiem Wam, że nie.


Wzory spodobały mi się już dawno, ale kiedy w zeszłym roku przyszła do mnie taka piękna kartka od Moniki, to postanowiłam, że wyszyję i ja .Taka prościutka....


Wzór zakupiłam u Moniki . Powiem, że sklep ma coraz większą ofertę. I to co mnie cieszy wzory online. Płaci się i albo jeszcze tego samego dnia, albo następnego można szyć ;)



Wzór jest śliczny, a dlaczego nie zbyt łatwy. Trzeba się mocno pilnować przy tych cienkich kreseczkach, są bardzo złudne ;). Wystarczy jedną kreseczkę źle postawić i klapa..... Napisy również zakupione u Moniki :)


Kartki na sesje pojechały na działkę, na sosenkę. Na działce teraz gwarno wróble i sikorki szaleją :)



Pozdrawiam :)






7 komentarzy: