wtorek, 19 listopada 2019

Sztalugowa :)

Powiem Wam, że bardzo lubię formę tej kartki :). Jest dla mnie taka elegancka :)


Wzór znalazłam gdzieś na Pinterest. Bardzo mi się podobał na kartkach u Koleżanek blogowych. Powstały jeszcze dwa takie motywy. Są inaczej oprawione, więc w innym poście będzie o nich.


Myślę,ze dla osób pracujących jak ja, to jest hafcik spokojnie na jeden wieczór. Szybko bo jeden kolor, tylko pilnowanie ilości krzyżyków. Zaletą dodatkową jest to,że możemy wyszyć w dowolnym, nam pasującym kolorze :)


Papier udało mi się kiedyś kupić w przecenie w Empiku. Może kiedyś  jeszcze  trafię na niego , bo do kartek świątecznych jest rewelacyjny :). Napisy oczywiście od Moniki

Pozdrawiam :)




14 komentarzy:

  1. Wzór jest super a kartka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, a haft przepiękny.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, robiłam ten wzorek w innych kolorach, jest bardzo wdzięczny do karteczek. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest prześliczna. Wzór faktycznie widziałam już na różnych blogach, ale Twoja kompozycja bardzo mnie urzekła.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka, wzór i układ sztalugowy - przepiękne :-) Kusi mnie ten wzór, czy mogę go spapugować do swoich kartek ? ;-) Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatka dziękuję. To nie mój wzór więc papuguj 😉

      Usuń
  6. Karteczka nie tylko elegancka ale bardzo subtelna i delikatna, z pieknym motywem haftu, świetnie wykonana :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają kartki sztalugowe, a na Twojej jeszcze dodatkowo prawdziwie świąteczny motyw. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę miałam wątpliwości do tej formy w stosunku do świąt, ale chyba się sprawdziła :)

      Usuń