czwartek, 14 listopada 2019

Torba

Zamysł zrobienia tej torby wpadł mi gdy zobaczyłam torby u Agatki . Agatka wyszyła wszystkie trzy koty. Mi najbardziej podobał się ten motyw :). 


Torbę wyszyłam dla mojej Córki :). Miałam wrażenie,że spodobała Jej się moja torba z małym motywem. Zbliżały się Jej imieniny i urodziny i przypomniałam sobie o tych kotach 


Bardzo fajnie się go szyło :). Wzór zakupiłam u Igiełki. Polecam sklep, bo ma rożnorodny asortyment


Podejrzewam,że jeśli znajdę wolną chwilę to kot i torba powstanie jeszcze raz, może tylko w innych kolorach, albo w jednym  :)



I jeszcze kolaż bo bardzo mi się ta torba podoba :)


Pozdrawiam :)






6 komentarzy:

  1. Super torba i wykonanie. Też lubię wzory Igiełki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torba! Koty też sobie kupiłam;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam na zagospodarowanie wzoru u Ciebie ☺, chyba ze coś ominelam

      Usuń
  3. Śliczny haft i torba bardzo szykowna :). Też mnie ostatnio naszło na haftowanie torby, tylko nie mam już zdrowia do krzyżyków, więc haft zrobiłam taki dość swobodny, łatwiejszymi ściegami.

    OdpowiedzUsuń