wtorek, 25 września 2018

SAL Bożonarodzeniowy 2018 u Kasi

I tak. Zaczęła się jesień. temperatura do spacerów nie zachęca, choć byłyby wskazane:).  Czas trzeba czymś zagospodarować , bo ciemno robi się już o 7.Sama zaczęłam szyć świąteczne hafciki i na innych blogach też się pokazują.
Jednak jedna z naszych blogowych Koleżanek - Kasia chce się z nami zabawić. Ma nadzieję na kulową zabawę. I czemu odbierać Jej tę radochę ;)
Nie wiem czy się wywiążę, bo trochę października spędzę w szpitalu a później to wiadomo trzeba trochę czasu,żeby wrócić do pełni sil :). Jednak wspólne wyszywanie mnie pokusiło i się zgłosiłam :). Ile zrobię, tyle zrobię i już.
Tu wpadamy jeśli mammy ochotę się rzucać.....oczywiście kulami :)

                  

4 komentarze:

  1. Kusi mnie ten Sal, zaczęłam juz coś innego haftować, ale te kule wyglądają bardzo zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuj się Agata. Ja też mam co robić, ale co tam....

      Usuń
  2. Ja nie umiem haftować i raczej to nie dla mnie, ale życzę powodzenia w wyzwaniu. Nie wiem czy dobrze wyczuwam że czeka Cię zabieg lub operacja, życzę żeby wszystko przebiegło pomyślnie. Dużo zdrówka. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje. Dobrze wyczuwasz . Niestety operacja... ale musi być dobrze

      Usuń