poniedziałek, 17 września 2018

Pielęgniarka


I powstała :)


Biały kitel, laczki dwa.

Któż to taki, czy je znasz ?



Chorych ciągle doglądają.
Dają leki, kłując w ciało.
Pytaniami zasypują za nim
o czymś zdecydują.



Prawą ręką są lekarza,
jak hebelek u stolarza.



Wszystko mierzą skrupulatnie.
Chyba, że coś im się zatnie.
Wtedy radzą se jak mogą.
W sercu chodząc z wielką trwogą.



Wszystkim bardzo chcą pomagać.
A nie tylko by ból zadawać



I choć czasem go poczujesz.

                       Pielęgniarki wciąż szanujesz ! (źródło: internet)

I powstała w sobie pielęgniareczka :). Wzór z Pinterestu. kolory dobierałam sama



Mam nadzieję,że obdarowane będą zadowolone :)


zagapiłam się i są zdjęcia z gotowej panny. Szyło mi się rewelacyjnie :)


Pozdrawiam :)




12 komentarzy:

  1. Świetny hafcik i dowcipny wierszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały pomysł i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będą zadowolone,bop hafcik jest czadowy!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pigułka bardzo podobna do mojej mamy xD. Muszę jej kiedyś taką wyhaftować.

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy opiekunka osób starszych w Niemczech koniecznie musi być pielęgniarką? W jaki sposób to wszystko wygląda? Chciałabym pojechać do Niemiec do pracy i powiem szczerze, że najlepsze są chyba oferty na stronie https://www.carework.pl/praca/opieka-niemcy/ Gdyby ktoś był zainteresowany.

    OdpowiedzUsuń