czwartek, 6 września 2018

Mały jubileusz

Taaak. Niby mało, bo dwa lata, ale cieszę się,że Młodzież dotrwała :). To podobno bawełniana .


Hafcik malutki, na jeden wieczór :) Zaczęłam od serduszka 


Powstała dziewczynka 


Powstał łepek chłopca


Chłopczyk dostał spodenki


I oto para jest


Hafcik wkleiłam w zwykłą kartkę, ale przypomniałam sobie,że  mam takie skrapkowe elementy :)


 I zaryzykowałam,nie wiem czy będzie się podobało.... mi w miarę ;)


I spełniłam w końcu kolejne hafciarkie marzenie.... nożyczki z ząbkami :)


Pozdrawiam :)





,



11 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, pięknie oprawiony haft.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa karteczka z tym haftem! Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka. Bardzo ta scrapka pasuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Poluję na takie nożyczki już rok, musze kurcze w przyszłą wypłatę sobie kupić w końcu. Hafcik malutki, ale czyż małe nie jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nożyczki na alliexpress za około 30 zeta . Też o nich długo marzyłam , ale marzenia się spełniają ☺

      Usuń