czwartek, 7 czerwca 2018

Kwiaty

Witam :)
Urlop trwa, wena jest i jest super :). Fajnie szyło mi się zajączki  na plastikowej kanwie . Obiecałam sobie,że napewno jeszcze coś powstanie. Grzebanie w gazetkach i są :)


Pierwsze powstały takie 




Tak spodobały się Córce,że też sobie zażyczyła :). Kolor różowy, no to co złapałam się za plastik i:



A później jak z płatka :). Wycinanie podklejanie , na patyk i wstążeczka :)




I zdjęcie dla chętnych. Szycie trwa około 1,5 godziny i wykończenie 10-15 minut. Więc widzicie ,że dość szybko :). Ja szyłam jednokolorowe, ale  można też kolorowe :)


Życzę miłego szycia :)














15 komentarzy:

  1. Pekné kvietkové zápichy do kvetináča!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz talent do wynajdywania fajnych wzorków. Kwiatki tak jak zajączki są bombowe! Ja ostatnio robiłam też motylki jako magnesy super sprawdzały się do wiosennego ozdobienia latarenek. Ale te kwiatki już widzę u siebie na parapecie :)Dzięki za schemacik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ze się podobają ☺. A motylki sa w planie ☺

      Usuń
  3. Ojej, jakie śliczne! Rewelacja po prostu:)
    PoZdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń