wtorek, 19 kwietnia 2022

Podziękowanie

 Święta to piękny czas. Byłby jeszcze piękniejszy, gdyby nie sytuacja za wschodnią granicą. Wahałam się czy wysyłać kartki czy nie. Jednak wewnętrzne ja mówiło " wysyłaj". Więc poszło sobie pocztą 25 szt. kartek robionych ręcznie. Każda inna. Miło jest przeczytać podziękowanie. Ale i ja otrzymałam piękne kartki :)

Od  Basi. W sumie to nadal nie wiem kiedy Basia robi tyle cudnych kartek ;)


Dostałam też kartkę z życzeniami o petardy igłowej Kasi


I pewnego dnia listonosz przyniósł kartkę od Agatki


Wszystkie karteczki stoją w honorowym miejscu


Dziewczyny bardzo, bardzo dziękuje . To miłe uczucie :)
Pozdrawiam :)








6 komentarzy:

  1. A ja zapomniałam Ci podziękować :( oj straszna gapa ze mnie... Nadrabiam to tutaj...
    Ps. A tak swoją drogą trochę słabe, że wysłałaś ponad 20 kartek a "wróciło" 3.. ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ☺️ spoko i tak moja była dużo skromniejsza od Twojej. Część wróciło zwykłych kartek, a dziękowałam koleżankom z blogów ☺️

      Usuń
  2. Nie mogłam odmówić sobie przyjemności, żeby wysłać Ci kartkę :) Baranek czekał dla Ciebie więc tym bardziej cieszę się, że doszedł i sprawił Ci trochę radości. Podejrzewam, że część kartek może przyjdzie po Świętach ;) wszystkiego dobrego, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa i za Twoją fantastyczną kartkę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń