sobota, 30 kwietnia 2022

Pascha 2021-2022 Kwiecień Podsumowanie zabawy

 I nastał koniec, Szybko, nie szybko, nie wiem. Każdy inaczej odczuwa upływ czasu ;). Naszła pora podsumowania zabawy Pascha 2021-2022. Ale jeszcze pokażę kwietniowy hafcik :)


Wyszywałam ten wzór już kiedyś ale to było dawno temu.


Jednak niezmiennie mi się podoba i poleciał w tym roku do wyjątkowej osoby :)


A teraz podsumowanie zabawy :)


Bardzo dziękuję Małgosi za zabawę i słyszałam, że będzie kontynuacja z czego bardzo się cieszę :)

Pozdrawiam :) 








10 komentarzy:

  1. Niby drobiażdżek , a taki uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy hafcik. Kolekcja karteczek z hafcikami wspaniała i zachwyci nie jednego :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super haft :) Też liczę na kontynuację zabawy, bo była pełna inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ☺️. To czekamy ☺️☺️☺️

      Usuń
  4. Uroczy hafcik a tym samym bardzo fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny hafcik i karteczka :) Wszystkie karteczki były śliczne.
    Ja niestety zawaliłam zabawę..ale może w tym roku mi się uda. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i trzymam kciuki żeby Ci się udało 😀

      Usuń