czwartek, 21 kwietnia 2022

Piłkarz

Nie łatwo zrobić kartkę dla chłopca.  Dodatkowa trudność, to że jest małym piłkarzem ..... Znalazłam jednak uroczy hafcik na Pinterest :)


Taki prościutki w formie i kolorach, które sama dobierałam :). Trochę zmieniłam, bo zrobiłam kolory narodowe koszulki ;)


Z oprawą haftowanych kartek zawsze mam problem. Widzę, że Koleżanki potrafią ustroić jeszcze kwiatkami, a ja tego nie potrafię..... Dlatego jest prosta oprawa .


Mam nadzieję, że Antoś się ucieszy :)


Pozdrawiam :)










8 komentarzy:

  1. Cudna kartka, a hafcik z małym piłkarzem prześliczny;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka dla Antosia, prosta i elegancka. Dla prawdziwego małego piłkarza 😀🎉

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka, prosta i równocześnie elegancka. Piłkarz dla małego mężczyzny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie poradziłaś z tą chłopięcą kartką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie skomponowałaś kartkę:) a Pinterest to kopalnia wzorów:)

    OdpowiedzUsuń