czwartek, 30 września 2021

UFOK-i 2021 Wrzesień

Heeeej :)

Jest udało się :). Bardzo fajny kolorowy słoik :)


Jest tu piękna Żółta dynia, pomarańczowe marchewki, pomidory.


Widzę tu nierówne krzyżyki, musicie wybaczyć bo tak to jest jak szyje się wszystko z doskoku przy różnym świetle.....

Nie wyszyłam tym razem etykiety. Zrobiłam tylko taki napis. Wszystko dlatego, że z nią obrazek nie zmieściłby się w ramce.....

 

Zabrałam się za następny słoiczek, ale już bez kokieterii powiem, że raczej nie dam rady zrobić go w październiku, a pasowałby na listopad.... No trudno , myślę, że Kasia zrobi zabawę UFOK-ową w przyszłym roku i będę szyć ;)


Jak doszywałam kokardkę, to zabrakło mi czerwonej muliny. Ekspresowa dostawa jest w Haftix, więc się nie zastanawiałam i w dwa dni przyszła paczuszka. Bardzo polecam :)



Pozdrawiam :)



 

 






4 komentarze:

  1. Piękny słoiczek <3 Ja tutaj nie widzę żadnych nierównych krzyżyków, wszystko wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są są Aniu. Ale już być muszą 😉. Dziękuję bardzo 😀. Pozdrawiam 😀

      Usuń
  2. Śliczny jest ten haft.Taka prawdziwa jesień zamknięta w słoiku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń