niedziela, 19 września 2021

Kartki dla Izy

 W sierpniu moja Koleżanka Iza ma urodziny, a na początku września imieniny. Zawsze mam problem czy robić dwie kartki czy łączyć te dwie uroczystości :). Jednak z tego co wiem moje kartki sprawiają Jej przyjemność. To czemu Jej tego pozbawiać :). I tak na urodziny powstała taka szybka, skromna kartka.


Tak sobie pomyślałam, że nie zawsze trzeba pić za zdrowie szampan ;). Wzorek bardzo miły do wyszywania :). Chwila moment :)


A teraz druga kartka , imieninowa. 


I tak powiem Wam szczerze, że ta kartka powstała jako pierwsza, tylko nie pasowała mi za bardzo na urodziny


Dziewczynkę oprawiłam w piękny, lekko błyszczący papier, który dostałam w mega pace od Kasi :)

Obie kartki dotarły szczęśliwie do Koleżanki Izy w jednym terminie mimo wysłania ich z tygodniowym odstępem. Taka ta nasz poczta......
Pogoda dziś okropna, jak i w cały weekend , więc posyłam Wam :)













4 komentarze:

  1. Obie kartki świetne :) A pelargonie cudne, u mnie już powoli marzną i zdjęłam je z barierki z obawy przed chłodami. Nadal kwitną, nie tak bujnie jak u Ciebie, ale zawsze jakaś namiastka lata ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :). Pelargonie trochę dostały w łodygi po ostatnich deszczach. Dobrze, że teraz słoneczko :). Pozdrawiam Agatko :)

      Usuń
  2. Śliczne kartki wykonałaś. Hafcik z dziewczynką też mam zamiar wykonać bo bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń