poniedziałek, 13 września 2021

Choinka 2021 Wrzesień

 Dziś przedstawiam Wam brata bliźniaka z poprzedniego miesiąca. Te pingwinki są ekstra szybkie w szyciu :).


Karteczka jest tylko w innych kolorach, bo jest inny sweterek :)


Chciałam tez wypróbować srebrny, błyszczący papier i jestem nawet zadowolona :)


No i chciałam Was baaaardzo przeprosić, że nie piszę komentarzy pod Waszymi postami na Waszych blogach. Oglądam blogi i jestem pełna zachwytu. Tworzycie wiele pięknych prac. Liczę, że będę miała za chwilę więcej czasu  :).







8 komentarzy:

  1. Śliczny jest zarówno haft - pingwinek jak i kartka. Piękne kolory, uwielbiam takie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dobrałaś papier do haftu, te pingwinku świetnie Ci wychodzą :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy hafcik i świetna karteczka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje karteczki są urocze :)
    Pingwinek przesłodki, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń